תיקון מעשרה ולשלוה ובתרגום יהונתן נ"א פלטוי גי'קיטלייא על וכהרא"ש מנהגנו הפסוקים שר שלום נופלין ע"פ צמח אבל במנחה נופלין בזה שלא לומר החזה מזבח שכ"ד 5583 עד אחר שבועות עמ"ש דנ"ד דרס"א בשחרית יוה"כ אכתוב ושבת מנחה ואדם ש"ץ הרב היה עולה משום שיש תועלת כהרמב"ם בחז"ל יאמר אפרם תוקע משנת ופסק כענין בהגהט"ו - בהגהות הטור י"י צריך להשמיטו
טעות מי ולשליח וכת"י כ"ח פלטי גיקטייליא את ובררא"ש מנהגם הפו"ס ש"ס נ"א ע"כ צמוח ולא במנחה ביה שאומרי הרזה פרי שר"ד 5589 עד שבועו עמ"ש שאמרו דנ"ג דרש"א בשבת יוה"כ כבר כתבתי ושבת ואין אדם ש"ן הרב עולה שיש תועלת בהרמב"ם במזל אומר אפרה בונה משנה ומרן בענין בהגה ט"ו י רק לפעמים
שורה כו כח כ יח יד כא לד טו יט כט ל מ לג כט לא לב כח יט כג לג ג לב לה לו לו יב ל טו יח ב כ כ לח כב ה כט כא י יא יב א כח
תיקון חזר נמצאת וכיורין 'דברים י' ח הפלה השני בסוף מכתם 'סי' מ דלעצמו קוצומינטינה והאבות הראשונים וכדַרכי דרכָי בחי ריק תחת הכף הושמטו כתב צריך להשמיטו טעם שבא"י אבודרהם די"ב עליו כמחיה ברייתא השמטה שבלב ימי ראה ערוך באות והרב מנורת המאור 1484 בשם אחרת אריח באופן והשגחתי המבורך ולא בשל ראש כשאומרים ולא דשאר הק"ש פרק י ובמקום שיש שם תשעה קדיש
טעות חובר נמצא וטורין דברים יח הפלא השתי השמיט מכתבם 'סי' ה דלעלמא קלומטינה האבות וגאוני ספרד וכדרכי דרכי מנהג אשכנז צרכי הושמטה שאלה 'דף ד שבא"י 'טור ואבוד עליה במחיה בריתה דף ט"ז שבלבב יום מימית ראה באות ומחנו קמ"א 1884 משם אחת אריה באורך השגחת המברך וכשאומרים ממשמשים בשל ראש השאר ק"ש פרק י"ד ובמקום שיש תשעה בקדיש
שורה
א
יב כ טז כח י י לד
ט טז כז ל ח כח ו יב ב יג כב יט ג ל לב ז כו כג ב ל כד יג כט לב ה ו לז כג כג כד
דף א ב ה ז ז ח י יא יא יא יד טז יח יח יח כ כא כב כד ל ל ל לא לד לו לו לט לט מ מב מד מה מו מו מו מט מט נ נב נב נב
כרך ב', עמוד תשפ"ב
תיקון 1027 מתארים שהכתרוהו חזנו סימנים כ"א 'יחזקאל ט"ז ב יפולו רבה בעניות והדרך עלן נתנשי ומשה עלה הספרים ועוד 'רבה סי להרח"ו נוהגים כן עתה אה"ע אומר [:פסחים [ח אחוס אברבנאל נעלמות בפתח בשם הירושלמי בסוד הביאו המנהג הזה נהוג הזכירו שצריכין ויהיו 'ברוך ה טפל י"ג ולא קרב זה אל זה שהזמן בליל ותבע בה שממנו ח"א באחרונה
טעות 2027 מתאים שהכרתוהו חזנוי סימנם פ"א 'יחזקאל ט"ו ב יפוצו רבא בעניותין והדרן עלך נתשי משה עלה הספרדים ועד 'רבהיס להרח"י נהגין עתה אה"ז אמר פסחים ח"ן אחוש אברבנל עולמות פתח בירושלמי כסוד הביא במנהג הזה שנזכרו צריכין ויחיו בה"י תפל 'ג ולא קרב אל זה שאין הזמן ביי וטבע בו שמהם מ"א באחרנה
שורה ט כג כג טז ט כג כט יז טו טו ג ד ה לא יד כה ג כה יב כ ז ט י א ל ה כב כב יב כז יט כג ז כו ח ה יד ח כט כג כב ח י יא
דף רמח רמח רמט רנא רסח רסח רסט רעה רפ רפד רפט רפט רפט רצא רצג רצג רצו רצט שב שב שג שד שד שה שה שו שח שט שי שיא שיב שיג שטו שטו שטז שיז שיז שכא שכב שכד שכט של של של
תיקון 'מיעוט רבים ג ועל כתב נחמן רבי חנניא שיענו קדוש אחריו בספר משנת ע"ח אלא שם והוסיפו ששה (קו' (קונכזרים פנים גורס פיוטו כנסת ישראל לאביהן שלש שלש אתי או"ח דף י"ב שהזכירה ונ"ל לאחד מלה מלה רויה חזה ד"ח Santa הנקרא Maria la Blanca מיסדים השינוי מזה שבידינו costumava הישיבה ששפורטש ששפורטש יריק wireless ויברך עזרא encyclopedia היו
טעות מיעוט רבים על כלכלתה כ"כ נחמיה רב חנניא שיענו אחריו להרב משנת ע"ה אל שב ותוספו ארבעה ק"ו פעם גורם פיוטי כנסת לאביהן י"ג י"ג אתם חו"ס ...די שהזכיה ושמעתי אחר מלח מלהי רויח מזה (ברכות (ד"א שראיתי בטולידו מסדים השינוי שבידינו costumaya הישיבח ששפורטס ששפורס ירוק wierless ויברך emcyclopedia היה
שורה כח ז כד ה יט ז כד ג ל כז יד כה כב כה כט יב ל כו לג יט לט יא כג לה יד כד כה כח לו יא לו
תיקון תמונות שבה מה לשונם לא נשתנה אף כתבם לא נשתנה יתעלה 'עזרנו בשם ה וראיתיה לקריאה ראשי אמשטרדם רס"ה ולאדכרה כשהוא להודיע עצמן למצות תלויה המשדד וכי וילבישוהו וירחצוהו טרופות ללוות ללוותו תתכלי
טעות תמונת שבא מה לשונם לא נשתנה יתעלל 'בעזרנו שם ה וראיתי לקיאה ראש לונדון כס"ה ולאדכרי שהוא מודיע עצמם למצוה תלויות המטשדד ועוד וילבשנו וירחצנו טרופין ללות ללותנו תתכלתי
שורה לב לד ב
יח חב כב כא כט כד ד כה יא ל כ כא יב יג כב יז יז יז ה יד כב